torsdag 11 november 2010

Crime Riders!

Så har man tagit ytterligare ett steg i livet och avslutat ett kapitel. För er som kollat in bloggen förr ser att min profil har ändrats. Detta innebär också att jag inte jobbar i Lund lika frekvent som innan och alltså blir det inte så lång pendling. Det är både skönt och irriterande. Jag gillade verkligen min pendling på 2,5 mil till jobbet och sedan 2,5 mil hem igen. Det var en så grymt bra träning utan att behöva tänka på att just träna. För tillfället jobbar jag inne i Malmö och pendlingen med cykel är inte mer än 6,5 km. En lite intressant sak är dock att det tar mig c:a 55 minuter mellan hem och jobb när jag cyklar mellan Malmö och Lund och mellan hem och jobb i Malmö tar det c:a 25 minuter. Helt tokigt egentligen. Det som är kul med att cykla i Malmö dock är att se alla som faktiskt använder cykeln trots att det blivit mycket kallare, fuktigare, mörkare och råare.

Så här i höst/vinter-mörkret kan man behöva livas upp med en liten film. Crime Riders! Håll till godo med denna underbara skildring!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails